- 0 - 1.600 (kg)
- 0 - 675 (mm)
- 0 - 1.600 (mm)
Viljuškar za komisioniranje N16 Li
Okretni pomoćnik za komisioniranje
Ergonomično komisioniranje na jednoj paleti
Viljuškar za komisioniranje N16 Li kompanije Linde Material Handling omogućava posebno visok učinak pri rukovanju: Pošto se mesto vozača nalazi ispred baterije, rukovalac ima dobar pogled na okruženje u skladištu. I u uskim hodnicima vozilo brzo manevriše u željeni položaj zahvaljujući malom prečniku zaokreta. Pomoću lifta viljuške mogu da se u svrhu utovara podignu na ergonomičnu visinu do 790 mm. Vozilo automatski spušta viljuške sa opcionim Autolift-om proporcionalno rastućoj visini tovara. Usled toga otpada ručno aktiviranje lifta i rukovalac bez nepotrebnog prekida uvek komisionira na optimalnoj visini. Celokupno mesto vozača je amortizovano oprugama i prigušuje potrese i udare u toku vožnje.
Karakteristike
Bezbednost
Viljuškar za komisioniranje N16 Li raspolaže trodelnim kočionim sistemom, koji se prilagođava kako okolini, tako i težini utovara: Elektromagnetna radna kočnica spojena je sa Deadman prekidačem i dugmetom za slučaj nužde. Kočnica sa hidrauličkom podrškom pojačava snagu kočenja kada težina tereta raste. Osim toga vozilo koči automatski kada se upravljačka jedinica pogona odvoji. U krivinama N16 Li smanjuje svoju brzinu, kako bi zaštitio vozača i robu. Opciona zaštita tereta dodatno stabilizuje tovar i time omogućava vozaču savršeno osiguranje. Servoupravljač sa samocentriranjem zahteva sam malo zakretanje volana i time skraćuje pokrete vozača unutar mesta vozača. Dodatne opcije poput prednjeg LED-a i Linde BlueSpotTM-a maksimizuju bezbednost u skladištu.
- Trodelni kočioni sistem
- Deadman prekidač i dugme za slučaj nužde
- Smanjenje brzine u krivinama
- Samocentrirajući volan
Ergonomičnost
Mesto vozača sa niskim prilazom visine od 13,7 centimetara omogućava udoban ulazak i izlazak. Sve konture su zaobljene i brojne pregrade i nosači nude mesto za skladištenje neophodne opreme. Zahvaljujući viljuškastom liftu rukovalac komisionira na visini koja štedi leđa. To se opciono može dopuniti Autolift-om, koji automatski podešava visinu viljuški, zavisno od visine utovara. Na kratkim putanjama rukovalac udobno upravlja vozilom preko režima pratioca. Opciono se po visini mogu podešavati i Linde volan sa intuitivnim upravljanjem i naslon za leđa sa rasklopivim sedištem. Osim toga je upravljačka platforma vozača potpuno amortizovana oprugama i redukuje potrese i udare u toku vožnje. Novi vozači zahvaljujući jasnim simbolima na kontrolnim elementima mogu da se brzo uhodaju u radu.
- Nizak prilaz
- Zaobljene konture
- Pregrade i nosači za opremu
- Režim zahvatnika
- Intuitivni Linde volan
- Platforma za rukovanje amortizovana oprugama
Rukovanje teretom
Pogonjen trofaznim motorom od 3 kW N16 Li za kratko vreme ubrzava na maksimalnu brzinu od 12 km/h. Putem dodira sa tlom u četiri tačke vozilo garantuje visoku stabilnost. Inicijalno podizanje olakšava transport preko rampi i neravnina. Za manje vremena zastoja vozač zahvaljujući opciono dostupnoj litijum-jonskoj bateriji svoje pauze može da koristi da natovari vozilo privremeno. Jedan multifunkcionalni indikator pritom stalno daje informacije o trenutnoj natovarenosti viljuškara za komisioniranje. Preko Linde volana vozač intuitivno upravlja svim funkcijama vožnje i jarbola. Opciona Autolift funkcija eliminiše nepotrebne kretnje automatskim podizanjem i spuštanjem viljuški.
- Jak trofazni motor od 3 kW
- Četiri tačke dodira sa tlom
- Inicijalno podizanje radi vožnje na rampi
- Litijum-jonska baterija
- Linde volan sa integrisanim upravljanjem jarbolom
Servis
N16 Li zahteva samo vrlo mali napor za servisiranje: Do 1.000 radnih sati vozilo radi bez servisnog ispitivanja. Trofazna tehnika ne zahteva održavanje i nije potrebno naknadno podešavanje kočnica. Do svih servisnih komponenti tehničar bez napora dospeva posle skidanja servisne maske. Bitne parametre vozila može da očita putem laptopa povezanog sa CAN sabirnicom. Robusni branik od čeličnog liva štiti oprugama amortizovano mesto vozača i tako smanjuje štetu pri pokretanju.
- 1.000 radnih sati bez servisnog ispitivanja
- Tehnologija trofazne struje koja ne zahteva održavanje
- Bez naknadnog podešavanja kočnica
- Veza preko CAN sabirnice
- Robusni branik od čeličnog liva na prednjoj strani
Video snimci i slike
Tehnički podaci
Model | Load capacity/Load | Lift | Travel speed, with/without load | Turning radius | Battery voltage/rated capacity (5h) |
---|---|---|---|---|---|
N16 Li | 0,8 / 1,6 (t) | 550 (mm) | 10 / 12 km/h | 2380 / 2450 (mm) | 24 / 375 (V)/(Ah) o. kWh |
Posebna oprema
-
Upravljanje flotom
-
Prednji LED
-
Rešetka za zaštitu tereta
-
Linde BlueSpot™
-
Litijum-jonska tehnologija
-
Taster za pratioca
-
Bočna zamena baterije
-
Branik
-
Nadzor nezgoda
-
Kontrola prilaza
Upravljanje flotom
Pomoću rešenja za upravljanje flotom Linde connect je između ostalog moguće analizirati korišćenje cele flote vozila, kako bi se u nastavku optimizovao servis ili iskorišćenje flote vozila.
Prednji LED
LED reflektor se nalazi spreda i raspolaže velikom snagom osvetljenja. Nepropustan je za vodu i prašinu.
Rešetka za zaštitu tereta
Dodatna zaštita za vozača i teret je rešetka za zaštitu tereta, koja može da se prilagodi zavisno od visine tereta.
Linde BlueSpot™
Uređaj za upozoravanje na kolovozu Linde BlueSpot™ povećava bezbednost u pogonu jer LED lampa čini viljuškar vidljivim čak i kad ne ispušta zvukove.
Litijum-jonska tehnologija
Sa inovativnim litijum-jonskim baterijama kompanije Linde vozila mogu da se ponovo napune za znatno kraće vreme i mogu da se dopunjavaju u toku upotrebe.
Taster za pratioca
Na obe strane vozila se na podiznom jarbolu nalazi pritisni taster. Njima vozač spolja upravlja viljuškarom za komisioniranje istovremeno hodajući pored njega.
Bočna zamena baterije
Bočno vađenje baterije sa uležištenjem na valjcima i ergonomična ručica omogućava brzu zamenu upravo za upotrebu u više radnih smena.
Branik
Branik smanjuje potrese u slučaju sudara i tako štiti vozača, vozilo, a i infrastrukturu kao što u na primer regali.
Nadzor nezgoda
Bez obzira da li se radi o grešci pri vožnji, neravnom putu nepravilnoj upotrebi vozila – senzor potresa registruje potrese. Analiza podataka preko softvera za upravljanje flotom razjašnjava uzrok oštećenja i nezgoda.
Kontrola prilaza
Kontrola prilaza preko sistema za upravljanje flotom connect osigurava da vozila koriste samo ovlašćena lica. Vozač pre početka mora da se identifikuje putem PIN-a ili RFID kartice.