Okretan i jak za dinamičko rukovanje teretom
Visokopodizna vozila sa protivtegom serije L06 – L16 AC su efikasno rešenje za rukovanje i slaganje i transport malih i srednje velikih tereta. Ona se koriste, ako nema dovoljno mesta za podizno vozilo sa krakom točka ili ako je transportno rastojanje za električni viljuškar previše kratko. Zahvaljujući preciznom i dinamičkom servo upravljaču vozila L06 – L16 AC su izuzetno okretna i svestrano upotrebljiva. Sa šiljcima viljušaka u skladu sa standardom ISO vozila prihvataju sve vrste paleta. Duga, nisko postavljena vučna ruda štiti rukovaoca dovoljnim sigurnosnim rastojanjem od voznog postroja. Bezbednost osim toga obezbeđuje automatski prilagođena vožnja u krivinama, kao i dobar pogled na tovar.
Karakteristike
Bezbednost
Dugačka, nisko ugrađena vučna ruda vozila L06 – L16 AC obezbeđuje dovoljno sigurnosno rastojanje između vozača i voznog postroja. Specijalni kompletni dizajn drške rude šiti ruke rukovaoca. Duboka šasija vozila sprečava da se noge rukovaoca zaglave ispod vozila. U krivinama vozilo automatski prilagođava brzinu i sprečava moguće prevrtanje. L06 – L16 AC koči automatski, čim rukovalac pusti upravljačku konzolu rude. Prekidač za isključenje u nuždi koji je pristupačan bez napora prekida sva strujna kola vozila i odmah aktivira elektromehaničku kočnicu.
- Sigurnosno rastojanje zbog duge rude
- Kompletan dizajn za zaštitu ruku
- Automatsko prilagođavanje brzine u krivinama
- Automatsko kočenje prilikom puštanja upravljačke jedinice
- Dobro pristupačan prekidač za isključenje u nuždi
Ergonomičnost
Svi upravljački elementi su ergonomično integrisani u glavu rude, i oni kojima se upravlja kretanjem podiznog jarbola. Upravljačem sa dve drške može se rukovati obema rukama i on omogućava precizno i udobno rukovanje vozilom. Svi tasteri upravljačke konzole su slobodno pristupačni i mogu se aktivirati lakim pritiskom vrhom prsta. Tako se svim funkcijama može rukovati i sa debelim rukavicama. Zahvaljujući dugačkoj rudi se vozila lako voze i manevrišu na malom prostoru bez problema. L06 – L16 AC pružaju prostrani pregradu za odlaganje za radna sredstva kao što su skener, rukavice i olovke. Na specijalnom pridržnom mehanizmu se osim toga može pričvrstiti DIN-A4-Clipboard.
- Upravljački elementi na ergonomičnoj glavi rude
- Duga ruda za lako manevrisanje
- Upravljanje podiznim jarbolom bez napora preko rukohvata
- Prostrana pregrada za radno sredstvo
Rukovanje teretom
Sa svojim dinamičkim i preciznim servoupravljačem se vozila L06 – L16 AC posebno odlikuju svojom okretnošću, što znatno olakšava rukovanje teretom u uslovima sa malo prostora. Brzinom vozila upravlja rukovalac preko ugla nagiba rude. Zahvaljujući viljuškama prema standardu ISO vozila L06 – L16 AC su u stanju da prihvate sve vrste paleta i rešetkastih kutija. Kompaktan i snažan naizmenični pogon od 2,3 kW omogućava brzine do 6 km/h. Pomoć za pokretanje sprečava kotrljanje unazad pri kretanju na usponima. Široka ponuda standardnih, dupleks i tripleks jarbola obezbeđuje preostale nosivosti u opsegu od 600 do 2000 kilograma.
- Visoka okretnost zahvaljujući servoupravljaču
- ISO viljuške za sve vrste paleta
- Kompaktan, snažan naizmenični pogon od 2,3 kW
- Velika preostala nosivost
Servis
Multifunkcionalni displej snabdeva rukovaoca sa svim važnim parametrima vozila i nudi korisne dodatne funkcije poput servisnog prikaza, napunjenosti baterije, brojača radnih sati i funkcije alarma. Servisni tehničari profitiraju od veze sa CAN sabirnicom, preko koje se svi podaci vozila prenose na laptop i zatim se mogu iščitati i analizirati. L06 – L16 AC su konstruisani tako da su tehničke glavne komponente vozila slobodno pristupačne. Tehnologija naizmeničnog pogona koja ne zahteva održavanje omogućava intervale održavanja do 1000 radnih sati.
- Digitalni multifunkcionalni displej
- Iščitavanje podataka vozila preko priključka na CAN sabirnicu
- Lak pristup važnim komponentama vozila
- Naizmenični pogon koji ne zahteva održavanje
- Dugi intervali održavanja
Tehnički podaci
Model | Load capacity/Load | Lift | Travel speed, with/without load | Turning radius | Battery voltage/rated capacity (5h) |
---|---|---|---|---|---|
L06AC | 0,6 (t) | 1924 (mm) | 5 / 6 km/h | 1324 (mm) | 24 / 345/375 (V)/(Ah) o. kWh |
L10AC | 1,0 (t) | 1924 (mm) | 5 / 6 km/h | 1674 (mm) | 24 / 345/375 (V)/(Ah) o. kWh |
L12AC | 1,2 (t) | 1924 (mm) | 5 / 6 km/h | 1674 (mm) | 24 / 345/375 (V)/(Ah) o. kWh |
L16AC | 1,6 (t) | 1844 (mm) | 5 / 6 km/h | 2036 (mm) | 24 / 460/500 (V)/(Ah) o. kWh |
Posebna oprema
-
Mesto odlaganja za terminal za podatke ili čitač bar-koda
-
Verzija za hladnjače -35°C
-
Pojačavač brzine podizanja
-
Jarbol koji se može nagnuti (+ 1° / - 6°)
-
Bočna zamena baterije
-
Funkcija Soft Landing viljuškastog nosača
Mesto odlaganja za terminal za podatke ili čitač bar-koda
Široke, duboke pregrade za odlaganje pogodne su za terminal za podatke, čitač bar-koda ili i za rolne folije, radne rukavice i pribor za pisanje.
Verzija za hladnjače -35°C
Verzija za hladnjače osigurava punu spremnost za rad i snagu visokopodiznog vozila do minus 35° stepeni.
Pojačavač brzine podizanja
Za primene sa visokim udelom podizanja opciono postoji pojačavač brzine podizanja, sa kojim se brzina podizanja može povećati za 33 procenta.
Jarbol koji se može nagnuti (+ 1° / - 6°)
Upravljanje naginjanjem podiznog jarbola (dostupno za vozila L10/12/16 AC) preporučljiva je pre svega kod transporta paleta, valjaka i kartona. Naginjanje napred pomaže pri prihvatu tereta i naginjanje unazad pojednostavljuje transport. Kada je jarbol nagnut, tovar u toku procesa kočenja napred više ne kliza tako lako sa viljuške.
Bočna zamena baterije
Bočno vađenje baterije sa uležištenjem na valjcima omogućava brzu zamenu upravo za upotrebu u višesmenskom režimu rada. Pri bočnoj zameni preko staze sa valjcima u prostoru za bateriju jedna poluga pomaže pri izguravanju baterije, pomoću kojeg se baterija (3 & 4 PzS) može povući na postolje za zamenu ili kolica za zamenu.
Funkcija Soft Landing viljuškastog nosača
Funkcija Soft Landing sprečava naglo odlaganje tereta i sa tim povezana oštećenja. U tu svrhu pre dostizanja tla ona automatski smanjuje brzinu podizanja i meko odlaže teret.